joi, 10 aprilie 2014

Mesaj pentru cea mai iubita dintre pamantence

                                           
   Iti scriu acum pentru zilel in care nu ma vei mai putea vedea, pentru orele in care nu ma vei mai putea saruta , pentru minutele in care nu-mi vei mai simti parfumul, pentru tot ce ai trezit in mine , pentru tot ce ai iubit candva la mine si pentru tot ceea ce te va face sa nu ma uiti niciodata.
   Iti multumesc ca ai avut  incredere in mine , iti multumesc ca mi-ai acordat cea mai frumoasa prietenie si cele mai frumoase saruturi. Iti multumesc pentru ca  ai avut grija de mine in cel mai calduros si frumos mod. Iti multumesc  ca ai fost o casa primitoare pentru sufletul meu... Iti multumesc ca m-ai iubit si m-ai lasat sa te iubesc, asa cum am stiut eu.
   Imi pare rau ca nu am stiut sa apreciez ce am avut , imi pare rau ca nu ti-am facut de o mie de ori mai multe complimente, destule complimente incat sa-ti dai seama cat de frumoasa esti proiectata pe retina mea... Imi pare rau ca nu te-am rugat niciodata sa mai ramai, chiar daca nu voiai sa pleci.
  Imi doresc sa-ti fi scris asta mult mai demult  si  tot mai demult sa te fi implorat sa ramai langa mine si sa ma faci in continuare sa regret si sa multumesc pana la sfaritul unui mic infinit.


2 comentarii: